Wednesday, November 18, 2009

AKU HANYALAH SEORANG PEREMPUAN


AKU DIDDY


Aku seorang perempuan yang dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur pada 7 Mei 1985, pada hari selasa (seingat aku la :P)
diberi nama Nurrul Izdihar bt Mohd Zain, mungkin agak sukar bagi sesetengah orang nak menyebut nama ni.
Secara ringkasnya, setengah orang menggelarkan aku nurul, iez dan diddy...
Aku berzodiak Taurus, setahu aku, orang yang bernaung di bawah bintang ini, sangatlah keras kepala, Yaa..memang aku akuinya, aku memang degil sejak kecik lagi, kata mak bapak aku, aku ni pantang ditegur...
wutevalaaa mama, abah...
heheheh
Aku cukup pantang bila orang ganggu hidup aku, aku tak kacau hidup orang, jangan sesekali menempah maut dengan aku..aku akui aku memang pendendam orangnya, memang sukar aku nak memaafkan insan yang betul-betul mengkhianati dan melukakan hati aku..
Maafkan aku, aku suda cuba untuk mempunyai perasaan empati dalam diri ini, mudah memaafkan kesilapan orang lain, tetapi hasilnya tetap sama..
aku adalah diri aku...
Walaupun aku bersikap sedemikian rupa, aku masih boleh berbangga dengan diri ini, aku adalah insan yang setia, jujur dan mudah mempercayai kata-kata orang..
mungkin itu satu kesilapan, mudah dengan orang..
aku cuba untuk jadi peramah, mesra dengan semua orang, tapi, orang selalu mengambil kesempatan atas setiap tingkah laku aku..
adilkah begitu?????
dunia selalunya begitu kan.....
bIla aku mula menyintai seseorang, sesungguhnya, aku betul-betul maksudkan dan ingin memiliki dia seumur hayat aku, tapi adilkah bagi aku, hanya seorang perempuan yang penuh dengan emosi yang tidak menentu???
Emosi juga la yang mengganggu hidup aku,
saban hari, ketidaksefahaman mula berlaku, disebabkan emosi yang tunggang langgang..
arhhggggg....penat melayari hidup sebagai seorang perempuan..
tapi, aku tetap bersyukur aku dilahirkan sebagai wanita..
Yelaaa...perempuan kan...
Hidup aku sangat simple, walaupun aku ini tidaklah fashionista sangat, tapi aku memang sangat sukakan fashion, trend, glamor, fabulous..pendek kata semua yang best-best..
tapi, tetap berpada-pada dan mengikut kemampuan, sapa yang tidak suka dibajai kemewahan kan???
huh...dunia..dunia...
Hmmm....lelaki idaman aku???
hahhahaha....
cukuplah, mengetahui agama, walaupun tidaklah terlalu alim, bagi aku bad boys memang best...sedap mata memandang, tinggi, walaupun aku ni tak cukup tinggi, adil la kan :P,
setia, jujur, not too romantik, sfull sense of humour, treate me like a princess...waaahhhh...
tapi, tak semua yang kita nak tu dapat kan??
kalau da dapat tu, aku sangat-sangat bersyukur....
kenduri 40 malam aku leh buat..hhhehehe..
Aku sangat tidak suka orang yang hipokrit, penipu, rasa semua orang benci kan??
lelaki yang selekeh, pengotor, bitch...tolonglah jauhkan diri dari aku, perampas, playboya...semuala..pesetankan mereka-mereka ini..
hehehhe...

cukuplah sampai sini. just nak cakap ini lah saya, Nurrul Izdihar, seorang perempuan yang bagi aku, agak complicated..who cares rite???
:P






4 comments:

  1. ne karangan resume atau biodata masa kt sekolah rendah?

    ReplyDelete
  2. hurm.. cm best je blog ni..tp xde shoutbox..

    ReplyDelete
  3. uihk... lama nye tak apdet belog.. @ dah pindah belog... @ .....

    ReplyDelete